JAPAN

många tankar går till de drabbade och anhöriga.

Fatta den pressen av att veta om att imorn kommer de komma en gigantisk våg som kommer skölja bort hela mitt hem, min stad, mitt land. fifan. inte avis för 5 öre, åh åter igen glädjes jag av att bo som jag gör, och njuter av att jag har det så bra som jag har det! :) Vi klagar alldeles för lätt och uttrycker oss saker som "Hatar Sverige!!" Pga av vädret är lite tråkigare än vi tänkt oss osv.. Herregud, vad glad över att Sverige är som det är ist med tanke på andra ställen i världen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

helt rätt frida. känner mängder med folk som blir "deprimerade" pga tex. att man inte hann med systemet innan det stängde, man har massor med disk att diska och massor med plugg att göra. i japan är skolor, disken och affärer bortsköljda. livet kommer aldrig bli detsamma för dom igen.

2011-03-12 @ 15:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0