Måndag kväll!

Älskar måndag kvällar! Går sjukt bra program då enligt mig!
Kl 20:00, såklart Top Model! :) Dock sista gången nu snart.. :(
Åh efter det vid 21:00 äre dags för Det Okända!


Tycker såna här program är oerhört intressanta!
Dock ha jag nästan på ljudlöst eller kolla inte alls när de berätta om allt spökeri i början! haha
Tycker det är sjuuuukt obehagligt, tror på spöken/andar till 110%!
Men tycker som sagt det är riktigt intressant! Åh dessa medium, herregud.
Sjukt duktiga är dem verkligen!
Skulle själv vilja träffa ett medium, eller jag tror jag skulle våga det iallafall.
För att se vem mina skyddsängel är osv. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

det spökar faktiskt hemma hos jockes päron. fråga robert bara, han fick uppleva det för något år sen typ och har inte satt sin fot där sen dess hahaha!

2011-03-15 @ 08:30:04
Postat av: Frida

UUUUUSSSSCCCHHHH!!! :((

2011-03-15 @ 20:07:06
URL: http://takenbylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0