ojojojj

herre min skapare,
här händer det grejer!
hinner ju inte ens uppdatera ;)
såååååå..
vad har jag gjort denna lördag!
Allt började med att mor och jag åkte in till stan i jönköping!
där hittade jag bland annat ett linne på monki
och en tisha på indiska! jag köpte även bordstabletter i 3 olika färger.
efter det åkte vi till A6, där köpte jag bland annat en jeans jacka åh lite annat
så grejs! Vi passade på att käka på SO YA express, sjukligt go mat!! MUMMA!!
När jag väl kom hem så svarade jag på mitt mail från Chill United, det blev den turkosa One Piecen!
LOVELY! :)
Ikväll så vare fest hos Martin (aka Black), efter det
drog vi till Vetlanda stadshotell eftersom de är tydligen där de händer
en lördag som denna ;) hahah finns inget annat heller för den delen ;)
Fina fisken där innne, dansade som en galning och nöp massa folk i
rumpisen åh alla vände sig om med ett leende! ;) haha sen peka jag glatt på
alla andra som va på dansgolvet! Hiiiiiigh fiiiiiiive!
efter det blev de fyllemat mitt på torget med hampe, slog upp en litet picknick  där.
Väntade på taxi i nästan en timme, innan den kom. SVIN KALLT UTE!
Åkte med per och pontus hem, haha fullare människor får man leta efter
herregud, en taxiresa som kommer minnas länge om man säger som sååå! ;)
Hoppade av vid pressbyrån, åh killarna åkte vidare för de skulle fixa med pengar åh grejs, de orkade jag inte åka med på så jag betalade mitt åh gick vidare,  mötte Black på vägen som kom i en annan taxi, fölkde han hem, utan för hans kom bla sysslingen så jag fick skjuss hem till dörren, GÖÖÖÖTT!!
Åh nu ligger jag här i sängen åh uppdatera min blogg, verkligen en fin lördag måste jag säga!
Nu ska jag sova gärnet! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0