Pest eller kolera.

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker att tentaplugget är, men nått av det är det ju, om inte en ny sjukdom som är en kombo av det!

Herregud, glömde äta innan åh fick tok ont i magen, så slängde i mig mackor (som dessutom var på raketfart 3 st inom 1 min typ för jag va så hungrig) så nu har jag ännu ondare! :( hahaha.. i-landsproblem here we gooo!
Ska gå ner till J nu, åh hoppas på att kvällens film är mer inspirerande än den vi såg i veckan.
Mitt råd när du kolla på 127 timmar: Kolla på datorn eller ha fjärrkontrollen nära till hands, BEHÖVS!
Om jag säger som så att hade de kortat ner de 90 minuter som filmen var på till 15 så hade filmen vart grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0