sommar, sommar åh sol, havet och vinden och doft av..?

sikken fin sol vi ha haft idag, synd dock att det ha blåst minus 20 grader minst hah.
SVIN KALLT UTE WTF??
Nåväl, va uppe vid 9 åh fick gjort klart tentafrågorna, sen drog jag ner till stan åh svamlade runt där ett jag!
Gjorde mig ett fynd på H&M! De hade ta 2 betala för 1, vilket jag tyckte va helt passade för det hände 1000 skjortor åh jag älskar skjortor, så valde två som jag tänkt köpa men struntat i det pga priset åh gått ledsen ifrån affären, men nu blev jag happi_cheey istället! :) Köpte även mig en topp och en ny Bh eftersom den ända vita jag hade fick nått mystiskt blått sträck över sig senast jag tvättade den.. hmm...
Älskar färgerna på denna, rosa, turkost åh lila!!
Denna köpte jag med, röd åh blå! Asa gubba go kvalitee på dessa! :)
Sommar toppen jag snackade om!
Köpte mig även en parfym som jag igentligen inte ha pengar att köpa denna månaden
men w/e tänkte jag. 629 spänn kan ja nog klara mig utan åh vara en parfym rikare!
Jag älskar denna doften så otroligt mkt att jag skulle kunna tänka mig
gifta mig med den!
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Krulle

Snyggeli-snygg-snyggt ! :D

2011-03-27 @ 11:52:50
Postat av: Frida

thaaanks!

2011-03-27 @ 23:55:11
URL: http://takenbylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0